|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות ועזרה כשהתעוררה בעיה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 14 ספטמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
גליס 9 צומת סגולה פ"ח |
כתובת: |
בילו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל נרכש מהם מצבר שהותקן ברכב אחר לא שלי או מישהוא מטעמי הם הוציאו לי כרטיס עבודה שבו הותקן המצבר שקניתי זהו רכב זר לי לחלוטין. לי ברכב הותקן מצבר אחר וכרגע אחרי חצי שנה הוא פגום הם לא מוכנים ליצור קשר עם בעל הרכב או אפילו להכיר בטעות שלהם ולהחליף לי את המצבר. המצבר שרכשתי יקר יותר וטוב יותר מהמצבר שברכבי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון הטעות והחלפת המצבר שברכבי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|