פרטי התלונה

תלונות Ly-Vent

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור לא תקין נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
סחרוב 12 א.ת.ח ראשל"צ כתובת:
חנות המפעל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש מרץ (2011) קניתי תנור וקולט אדים של חב' LY-VENT עבור מטבחי החדש. בחודש אפריל באותה השנה התקשרתי לחברה לשאול האם יש צורך בטכנאי כדי להתקין את המוצר, נענתי שאין צורך. אי לכך התקנתי את התנור לבד, אולם מהפעלה הראשונה היה בבית ריח לא נעים מהתנור, כמו כן הופיעו על קרקעית התנור חתיכות שחורות שלא יודעתי מה מקורם. לאחר שראיתי כי הריח לא נעלם גם אחרי הפעלה החמישית, הזמנתי טכנאי שירות, שלטענתו הריח נובע מנייר אלומיניום אשר הונח בתחתית התנור ולא נתן לפתחי האיברור לעבוד, לא עזרו כל טענותיו כי נייר האלומניום הונח רק אחרי שהופיע הלכלוך על קרקעית התנור שלטענתו זה היה האמייל של התנור. כמו כן הנני לצין כי נייר האלומיניום מתנופף לו ממקומו בזמן שהתנור עובד. דבר שהוא מאוד מוזר. נתבקשתי לא להפעיל את התנור עד למתן תשובה מהחברה.
לאחר יומיים קבלתי תשובה שיש להחליף את כל האמייל בתנור וזה על חשבוני, החברה עומדת על דעתה שאני צריכה להחליף את האמייל ועל חשבוני.
עלבון סוג הנזק :
החלפה של האמייל בחדש ללא עלות פתרון נדרש :

Ly-Vent שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה