|
|
|
|
|
|
אי מענה לצרכן- העדר שירות לקוחות ומענה אנושי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באופן אירוני ביותר התקשרתי לטלפון החינמי שמופיע באתר מהועצה לצרכנות על מנת לברר אם מגיע לי החזר כספי מרשת הנעליים טו גו בגין קנייה שאני רוצה להחזיר-
אך הפלא ופלא, במספר החינמי שמופיע באתר מתקבל משיבון מהיר וקר "המוקד לא עובד יותר. הפנו את פנייתכם ל|כתובת| ו|טלפון בזק רגיל|. ומה קורה כשמתקשרים לאותו לטפון רגיל רק כדי לשאול שאלה? אז זהו- אין ממש אופציות חוץ מאופציה של מקש אחד שעליו צריך להקיש: מקש בו אתה אמור לקבל נציג ולהתלונן (ואני בכלל רציתי לשאול רק שאלה בנוגע לתקנות מדיניות החזרת המוצרים) - ניחא, אמרתי, נשאל את הנציג את השאלה. האם קיבלתי נציג לאחר שלחצתי על המקש. לא, קיבלתי ניתוק צורמני ומהיר.
מה לעזאזל?
|
הפעלת המוקד ואיוש הקוים!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המועצה לצרכנות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|