|
|
|
|
|
|
אתר זימון תורים לא ידידותי. אנא שנו אותו כך שיהיה יותר גמיש ויותר קל לתפעול. |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אתר זימון תורים מעצבן פשוטו כמשמעו. בתור אחת שמשתמשת הרבה באתרים שונים אתר זה אינו גמיש ואינו נוח לתיפעול ולא משרת טוב את קהל הפונים אליו. הדבר מרגיז את הלקוח, ובמקום לעזור למערכת פשוט לא עוזר, זה לא העיקר "יש לנו אתר לזימון תורים בכללית", אלא האתר צריך להיות גם ידידותי ויעיל למשתמש.
|
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור- הנהלה רא |
שם ותפקיד: |
נודה על קבלת פירוט הבעיה , על מנת שנוכל לבדוק , ולעזור. תודה |
תגובה: |
אנא פירוט הבעיה. תודה |
פתרון: |
|
|
|