|
|
|
|
|
|
חוצפה של רופאת ילדים |
נושא התלונה: |
נחום מאיר |
שם/כינוי: |
יום שני 29 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
הדר גנים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני חבר קופת חולים כללית ומשלם לקופת חולים כללית בכל חודש סך של 126 ש"ח על 4 כרטיסי פלטינום.
אני הורה לילדה בת 1/2 2 הגעתי למרפאת הדר גנים בפ"ת ללא תור המתנתי כ-שעה עד שהרופאה תבדוק אם כולם ,כשהגיע תורי נכנסתי לרופאה ד"ר פושקוב ילנה עם בתי הצגתי את עצמי אך הרופאה סירבה לבדוק את בתי ביקשתי שתבדוק לאן אני שייך היא המשיכה בסירובה אפילו לא להקליד במחשב את הת.ז של בתי ואמרה לי שהיא לא בודקת אותה למרות שבעבר בדקה אותה.
לטענת ד"ר ילנה פושקוב לא בדקה את בתי כיוון שאינה פציינטית שלה אלה של רופאה מקבילה.
|
בזבוז זמן,בתי סובלת מכאבי אוזניים ,איחור במתן טיפול רפואי -בקיצור חוצפה הגובלת בהתעללות בחסר ישע. |
סוג הנזק : |
אני מאמין שיש עוד תלונות על הרופאה הזו.אל תהססו תתלוננו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור מחוז דן פ |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
הנדון: קבלה במרפאת הדר גנים – פ"ת
פנייתך התקבלה במשרדי ונבדקה בהנהלה הרפואית במחוז דן-פ"ת .
אנו מצרים על הרגשתך כפי שבאה לידי ביטוי.
מבדיקתי עולה שהגעת למרפאת הדר גנים ובקשת שד"ר פושקוב תקבל את בתך השייכת לד"ר גולדשטיין. ד"ר פושקוב הבינה מדבריך שבתך רשומה לד"ר גולדשטיין בקניון סירקין ולכן בקשה שתגיעו לדר גולדשטיין כאשר תהיה במרפאה.
לצערי עקב אי ההבנה, נבצר מד"ר פושקוב לקבל את בתך. נמסר לי מדר פושקוב שמצבה של בתך לא דרש טיפול רפואי דחוף.
אנו מתנצלים על השתלשלות העניינים. אנו מיחסים חשיבות רבה לכל פניה המגיעה אלינו ואנו נסיק את המסקנות על מנת שמקרים דומים לא יישנו.
אנו מודים לך על פנייתך ומאחלים לכם בריאות טובה.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|