|
|
|
|
|
|
טעות בהזמנה של הדקה ה90 מהמלון במספר הנופשים |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ג' ה 23 באוגוסט הזמנתי דרכך נופש בסוף שבוע שעבר למלון בא לי טבריה 2 לילות עבור 4 נפשות.
בפועל הזמנתכם במלון עמדה על 3 נפשות.
שלחתי לשירות הלקוחות את אישור ההזמנה שאישרתי באתרכם וההזמנה התקבלה מכם במלון בא לי. הם יודעים שנעשתה טעות.
בשל הטעות שהתבררה לי במלון – שלחתי את ביתי הגדולה לישון במקום אחר בסוף השבוע כי לא היה מקום בחדר.
הוצאתי לכם פקס ביום ו בבקר מפקיד הקבלה במלון לאחר שנואשתי מלנסות לתפוס אתכם שיחה דרך המרכזיה העמוסה כל שעות הבקר.
אבקש לפצות אותי על עגמת הנפש שנגרמה לי בנוסף לזיכוי בגין ההפסד הכספי שנגרם לי, שכן עגמת הנפש היא גדולה לאין ערוך מהנזק הכספי גם בשל אי הנוחות והפרדת המשפחה וגם בשל אבדן של בקר שלם מהחופשה בניסיון כושל שלי ושל פקיד הקבלה לתפוש את הדקה ה 90 בטלפון ולהמתין לשווא לתגובתכם על הפקס ששלחנו ביחד.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי על עגמת נפש והחזר כספי על תשלום לילד אחד ל 2 לילות חצי פנסיון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דקה 90 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|