פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שגויים, גביית קנסות יציאה לא תקינות. ואי מתן אפשרויות תשלום נוחים נושא התלונה:
לוגסי איציק שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח עסקי מזה מספר שנים, בעל 3 קווי טלפון וכן 3 כרטיסי סים של מכשירים שונים שנרכשו מכם,במהלך שהותי כלקוח, לא היו לי תלונות וכן הייתי מרוצה. נכון להיום אני כבר לא לקוח בעקבות התנהגותכם הבלתי ראויה.
כלקוח רכשתי דרככם מגוון מוצרים ומבצעים כמו מחשב וראוטר הכולל אינטרנט וסטיקנט, כמו כן שידרגתי המון מכשירים בכל פעם שיצא דגם חדש.
להלן הלך הדברים כפי שחוויתי כלקוח מאוכזב:
1.לפני כשנה וחצי ניידתי את הקו של אבא של מסלקום אליכם, ובעסקה זו קיבלתי מכשיר אייפון, במעמד העסקה הנציג הבהיר בפניי כי מכיוון והינני לקוח טוב, ניתן לי במתנה מכשיר GPS של MIO. על מכשיר זה יושב גם קו טלפון.
2.בנוסף רכשתי מצלמת ISSE אשר הובטח לי תשלום חודשי קבוע של 20 ש"ח. גם עליו יושב קו טלפון.
3.מכיוון והינני אדם מאוד עסוק, אשר לא יוצא לו לבדוק את החיוב החודשי שיורד בכל חודש, לא התייחסתי לכל החיובים העצומים אשר נגבו ממני במשך שנה שלמה.
4.לאחר שהתחתנתי אישתי נכנסה לתמונה של סידורי התשלומים, וראתה חיובים מאוד גבוהים והאירה את תשומת ליבי, מה שגרם לי לעזוב את אורנג' ולעבור לחברת פלאפון.
5.כמובן לאחר ניודי לחברת פלאפון נכנסו כל קנסות היציאה המופרזים, אותם גביתם ממני בחשבונית דצמבר 2010 בבת אחת.
האבסורד הוא שאתם ממשיכים לחייב אותי תשלום חודשי קבוע על מגוון המכשירים כמו GPS ומצלמת ISEE, אם כן מדוע גביתם עבורם קנסות?!
6.במכתבי זה אבקש לדעת פירוט מדויק לדברים הבאים:
* בגין איזה קנסות חוייבתי וכן סכומם ולפי מה התחשיב, שכן יש את חוק ה8% בגין כל חודש, כמו כן אבקש לקבל חשבונית בגין דצמבר 10 בה חויבתי בקנסות.
* אבקש לברר מדוע אני מחוייב על מכשיר ISEE 49 ש"ח במקום 20 ש"ח שסוכם איתי.
* אבקש לברר מדוע אני מחויב עבור מכשיר הGPS אותו קיבלתי במתנה.
7.אציין כי ביזבזתי שעות יקרות מזמני בעבור בירורים אלו, ושום דבר לא עזר, כל שיחה רק הסתיימה בהבטחה שיחזור אלי מנהל בכיר, אשר מעולם לא חזר. וגם בסופו של דבר שכן חזר נציג בכיר כל השיחה בינינו לא תועדה כלל, וכל מה שהובטח לי נעלם כלא היה, כל שיחה חדשה שעשיתי לאחר השיחת מנהל נגמרה בהבטחה שיבדקו את הנושא ויחזרו עם תשובות, וכמו שאמרתי קודם לא חזרו.
8.כשפניתי למרכז שירות שלכם, חיכיתי במשך שעה ונאמר לי כי אאלץ להמתין אפילו שעה נוספת ואם ברצוני לא להמתין יש שירות של נציג שמגיע עד הבית, דבר אשר הסתבר כהמצאה מוחלטת, נגררתי לבוא לסניפים לשלם דלק וחנויונים וכמובן מזמני היקר דבר אשר לא הועיל, כי לאף אחד מכם אין תשובות לתת לי, וכל מה שאמרתם לי זה לפנות לפניות הציבור וככה אני עושה היום!!!!
לכן במעמד פנייתי זה אני מפציר בכם כי אם הסיפור לא יגמר על הצד הטוב אפנה לערכאות משפטיות, וכן להגיש תביעה יצוגית.
9.אוסיף ואומר כי אין אני מתחמק מתשלום וכי אם משהו מגיע לכם הוא ישולם במלואו, לפני כחודשיים שילמתי בכרטיס אשראי 2000 ש"ח ולפני מספר ימים שילמתי שוב 3000 ש"ח, כיום לטענתכם קיים עדיין חוב של 9000 ש"ח, חוב מופרז ולא ברור.
אין לי האפשרות לשלם תשלום זה בתשלום אחד, ולא בכרטיס אשראי מכיוון ואין לי מסגרת.
הצעת המנהלת הפיננסית שלכם שיצרה עימי קשר, אמר כי האפשרות היחידה היא שאשלם 1500 ש"ח בכל שבוע עד גמר החוב, סה"כ 6 תשלומים.
תסבירו לי למי יש 1500 ש"ח שבועית?! שאנו חיים במדינה כי המשכורת משולמת חודשית ולא שבועית, ובטח ובטח לא אתן את כל המשכורת שלי עבור אורנג', ולא אחייה, אוכל, אשתה, אשלם שכ"ד, והוצאות, כי רק אורנג' קיימים במדינה הזו.
האפשרות שלי היא לשלם 500 ש"ח בחודש, בנוסף לתשלום השוטף של חשבונותיי, ולא שקל מעל.
אבקש לשלוח לי שוברי תשלום שאוכל לסגור חוב זה. כמו כן אבקש את התייחסותכם לכל טענותיי בגין החיובים הלא ברורים שחויבתי.
מקווה שאוכל לסגור את הנושא על הצד הטוב ביותר, שוב אציין כי אינני מתחמק בתשלום, וכי מה שמגיע לכם אשלם על פי יכולתי.

מכתב זה נשלח כבר לתלונות הציבור של אורנג, לפני כיומיים יצר איתי קשר נציג שלהם ואמר לי כי לא יכולו לחלק לי לתשלומים.
ואני לא מבין איפה הצדק בעולם הזה!!! למי יש לתת סכום כסף גדול כזה בבת אחד, אני כבר חסר עצות, אולי אתם תעזרו לי
כספי סוג הנזק :
חלוקה לתשלומים נוחים/שליחת שוברי תשלום פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה