ניתוק זרם ללא הודעה. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 25 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-25 לספטמבר נותק החשמל בביתה של ברכה אברמוביץ, אמי בת ה-92!הדבר נעשה ללא שום הודעה או התראה. חשבון החשמל( מספר חוזה - 236134) שולם כסדרו בהוראת קבע, תשלום ירד ב-16 לספטמבר! בבירור עקיף (לא הצלחנו ליצור קשר טלפוני ישיר עם החברה) נמסר לנו שהזרם נותק משום שיצאה הוראה (של מי?)שאסור שהחשבון יהיה על שם לקוח שאינו בחיים. אבי,חיים אברמוביץ, נפטר לפני 33 שנים(!)ואמי, שהמשיכה להתגורר באותה הדירה, שלמה כחוק את החשבון משך כל אותן שנים.
חברת החשמל נהגה באופן שרירותי ואלים מבלי לידע את הלקוחות על מדיניותה 'החדשה' וגרמה לאמי נזק (תרופות יקרות) ולמשפחתה-עגמת נפש ובזבוז זמן עד שהחשמל חובר מחדש.
|
עגמת נפש ועלבון |
סוג הנזק : |
הוקעה ציבורית ברורה של התנהגות שרירותית של חברה שהיא מונופול, ופיצוי על הנזק ועגמת הנפש! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|