פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תגובה של החברה, זה כבר למעלה מחודשיים לאחר מתן כל הפרטים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
כהמשך לתלונתי על השירות של חברת אל על במקרה של אובדן קרוב משפחה מדרגה ראשונה, הנה זה כבר למעלה מחודשיים לאחר ששלחתי להם שוב את כל הפרטים, וטרם קבלתי את תשובתם, אני שלוח להם אמייל, חזור ושלוח, אבל מתפלא אני על השירות וחוסר הרגישות, ועל העוול הנמשך-באי התיחסות נאותה לתלונה.
בתודה ובברכה
חגי
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה