|
|
|
|
|
|
הזמת מקום באוטובוס על ידי כרטיס אשראי ואושר אך לא מומש בעליה לאוטובוס |
נושא התלונה: |
כהן ששון מירי |
שם/כינוי: |
יום שישי 10 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ד הוזמנו 2 כרטיסים לאילת ההזמנה אושרה על ידי החברה אנו עומדים בתחנה לקו 394 ועולים לאוטובוס 1 והנהג חוצפתו אומר העליה לא להזמנות אז עוברים לאוטובוס השני וגם פה אין הזמנה הנהג מבקש שאני ישלם שנית ואני סירבתי כשהגנו לאילת בבדיקה שהנהג עשה הכל נכון גם בחזרה היה סיפור השעה שההינו אמורים לחזור היה ב 30-23 למחרת בלילה אבל רשמו אותנו לשעה 30-11 בבוקר ואנחנו מחכים תחנה לאוטובוס מזל ששאלנו אם אפשר להקדים ל 30-21 והנהג אומר שאין לכם עוד אוטובוס אז נאלצנו לשלם עוד 2 כרטיסים
|
וכספי |
סוג הנזק : |
החזר מלוא האשראי והוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
נא שלחי למשרדינו בדואר את הפנייה בצירוף פרטי ההזמנה (מספרה, מתי נעשתה, מאיזה טלפון נעשתה וכל פרט מזהה אחר).
במחלקת שירות הלקוחות באגד מוקלטות כל השיחות. אנו נאתר את השיחה, נברר מאין נבעה הטעות ובאם יתברר כי יש צדק בדבריך ניצור איתך קשר.
נא לשלוח לפי הכתובת:
מחלקת פניות הציבור
בית אגד
קריית שדה התעופה
ת.ד 43 נתב"ג |
תגובה: |
נדרשת השלמת פרטים |
פתרון: |
|
|
|