בקשות אין סופיות לביטול ביטוח פלטינום וזיכוי מהיום שנשלחה הבקשה המקורית iv |
נושא התלונה: |
EDI asaf |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב למי שקורא את פנייתי ,
לצערי הרב אני נאלץ לפנות ולבקש עזרה ,לפני מספר חודשים התקשרו אליי משירות הביטוח של כללית ששם נאמר לי שבתוספת של 30 ₪ אוכל להנות מביטוח פלטינום אחרי ששמעתי את ההצעה אישרתי להם אותה , לפני מספר חודשים מלאו לי 31 שנים ומאז הביטוח קפץ פ 1.5 מהעלות המקורית מ 74 ש"ח ל 103 ש"ח , התקשרתי ל *2700 ושם הוסבר לי שהם לא מחויבים ליידע אותי בעליית המחירים כתוצאה משינוי בגילי , הסברתי לנציגה שאין לי רצון להיות מבוטח בביטוח פלטינום אלה ברגיל כמו שהיה לפי השינוי ,
היא הסבירה לי שעליי לשלוח פקס ובו לציין בכתב ידי את בקשתי להפסיק את השירות , כמו כן הוסבר לי שאחויב בצורה יחסית מהיום שהפקס התקבל ושלוקח להם שבעה ימים לעדכן ,
לדאבוני הרב התגלה לי היום שאני עדיין מחויב בביטוח שאין לי רצון בו ,
הנציגים של הכללית מבטיחים לי שזה יוסר ,
אני פונה רק מחוסר ברירה , אודה על עזרה בהסרת הביטוח הזה , אני בסה"כ רוצה לשלם את הבסיס בלי שום תוספות כמו שהיה בעבר ,
אין לי את היכולת לשלם כזה סכום על ביטוח שאיני צריך ואין לי כבר כוחות להתנהל מול הכללית , שלפי דבריהם הם יכולים לרשום אותי לאיזה ביטוח שאני רוצה דרך הטלפון אבל בשביל להפסיק אותו אני חייב לשלוח להם פקס(שעליי לציין שכבר שלחתי) ובוצעה בקשה ברורה , יש לי את הטופס שנשלח בידיי .
אודה על העזרה ומקווה שתוכלו להסיר ממני את הצרה הזאת שמטרידה אותי מעל לחודשיים עקב התנהלות בלתי נסבלת של הכללית אני מרגיש כאילו מישהו מחריך אותי להיות מבוטח בביטוח הזה
|
החזרתי לביטוח הרגיל והפשוט וזיכוי כמו שהובטח לי מיום שליחת הפקס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|