פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקלות הבלתי נסבלת של הניתוק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי הודעה על ניתוק הטלפון. בבירור מסתבר כי מדובר על חשבון שנערך בתאריך 18.1.06 ושתאריך אחרון לתשלום הוא 01.12.06. לא התקבלה אצלי הודעת חשבון, לא תיזכורת באימייל. לא התרעה לפני ניתוק. התשובה של המוקדנית: "יש לך בזקביל מאחריותך להסתכל". בדקתי. הפעם האחרונה שזכרתי להסתכל היה בתאריך 18.1.06. יום הנפקת החשבון. מאז עבר חודש וקצת. היו לי שבועיים לשלם, מאז עוד עשרים יום איחור. שכחתי. אבוי. חבל שלא מזכירים לי ולמה שיזכירו אם אפשר להרוויח עוד כמה גרושים על ניתוק וחיבור?
והכי יפה זה שזו כבר פעם שלישית שזה קורה.
כספי סוג הנזק :
א. הסבר מדויק מה התקנון של חיבור ניתוק וכו'. ב. תנ פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה