|
|
|
|
|
|
כשל שירותי חמור< |
נושא התלונה: |
יום שישי 08 יוני 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשלוש שבועות נגנב לי מכשיר סמסומג גלקסי 2 אשר היה ברשותי שבועיים בלבד. רכשתי אחריות מלאה של חברת אורנג למכשיר. במשך מספר ימיים ניסיתי לפנות אל שירות לקוחות של אורנג' בכל דרך אפשרית (כולל פניה אל פניות ציבור) אך ללא מענה.
לפני שבועיים פנה אלי נציג של חברת אורנג' בשם חגי אשר דיבר בצורה מאוד לא מנומסת ואינה שירותית. ביקשתי לדבר עם מנהל שלו והוא פתח פניה. לאחר מספר ימים חזר אלי מנהל פניות הציבור יניב אבידן אשר הבטיח כי תוך מספר ימים יגיע מכשיר סמסומג חילופי ללא שריטות ובמצב כמו חדש (והוא באופן אישי ידאג לך).
לפני שבוע הלכתי לנקודת השירות על מנת לאסוף את המכשיר והנציג ניסה לתת לי מכשיר מלא בשריטות !!!!! כמובן שסירבתי בתוקף לקבל את המכשיר.
הובטח לי כי ביום שלישי יגיע מכשיר אחר. ביום שלישי לא הגיע שום מכשיר אחר נציג אורנג' התקשר אלי וניסה לשכנע אותי לקחת את המכשיר השרוט שנמצא אצלו כבר בסניף סירבתי בתוקף לקבלת המכשיר.
יניב אבידן מפניות הציבור הבטיח כי יחזור אלי יום שלישי לוודא כי קיבלתי מכשיר תקין ועדיין אף אחד לא חזר....
כרגע אני נמצאת 3 שבועות ללא שום מענה מהחברה וללא מכשיר שהיה צריך להינתן לי ע"י אורנג'.
|
אי מסירת מכשיר באחריות |
סוג הנזק : |
מסירת מכשיר במקום מכשיר שנגנב באחריות (ללא שריטות) כולל פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|