|
|
|
|
|
|
אי קבלת טיפול הולם ממוקד חירום !! |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים לערך בני בן ה 2.5 קיבל מכה והחל לזרום דם מעל העין שלו (צמוד לגבה) מיד שטפתי לו את האיזור במים על מנת לאמוד את ה"נזק" ויצרתי קשר באופן מיידי עם מוקד החירום (שמהללים אותו...) של קופ"ח מכבי... שם נתקלתי בתגובה *מטומטמת* להפליא... תשאיר טלפון ונחזור אליך... אחרי מספר דקות (שעדיין זורם דם בקצב) חזר אלי מישהו שטוען שהוא רופא (אני מאמין שהוא מתיימר לכך...) ואמר לי שבעוד שעה שעתיים הוא יגיע ונראה מה עושים, אמרתי לו "אין שעה שעתיים, לקחת למיון או לא צריך?" הוא אמר לי לא יודע.. תעשה מה שאתה חושב... (איזה מן רופא אתה??? לך תעבוד במוסך חבר..) בכל מקרה, בלי לחשוב פעמיים הבנתי שנפלתי נפילה רצינית בקופת החולים הזאת ונסעתי עם הילד למיון בבי"ח... שם הסתדר שנפתחה הגבה והיינו צריכים דחוף להדביק אותה... קופ"ח מכבי חשבו גם להתחמק מטופס 17, אבל לאחר צעקות "הסכימו" (עלק שואל אותם גם)
כמובן, באופן מיידי לאחר מכן נכנסתי לאתר ביטוח לאומי ועברתי קופת חולים עם משפחתי כל עוד נפשי בי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי בגין עגמת נפש ותשלום סתמי לקופה בעוד שבקופה אחרת מקבלים יחס כמו שצריך ולא כחיה בגן חיות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מכבי שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציבות פניות הציבור,מכ |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
לצערנו לא ניתן לטפל בפנייתכם זאת עקב העדר פרטים מזהים של הפונה.
אנא העבירו אלינו מס' ת.ז. של המתלוננת כדי שנוכל להתחיל בתהלחך הבירור.
כל הנסיונות ליצור עימה קשר טלפוני כשלו.
בברכה,
צוות הנציות |
תגובה: |
העבת פרטים מזהים |
פתרון: |
|
|
|