חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 6.8.2012 בעניינה של גב' מידן כהן.
צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה גב' כהן במכתבה ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתה, מבדיקה ברשומות המנוי על שמה עולה כי ביום 5.8.2012 הותקן בכתובת המנוי הציוד לקליטת שידורי הלוויין.
אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות בעניינה של גב' כהן על מנת שתוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.
בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדה של גב' כהן. לפיכך תואם שירות לביתה, לבקשתה. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות (במידה ונמצאות כאלה) ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.
תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.
בהמשך לפנייתה של גב' כהן ומבדיקה ברשומות המנוי על שמה נמצא כי ביום 7.8.2012 הגיע נציג טכני של חברת yes לכתובת המנוי זאת בשל תקלות צפייה.
בהמשך לפנייתה של גב' כהן ובשל בקשתה לסיום ההתקשרות מול yes בקשתה מטופלת כעת במחלקת קשרי לקוחות.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|