|
|
|
|
|
|
אי עמידה בזמנים ובהתחייבות של רשת KSP (חשבונית מס 106318)b |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיזינגוף סנטר |
כתובת: |
דיזינגוף |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר סלולרי ביום שלישי והובטח לי שתוך 3 ימי עסקים אני אקבל אותוֿ ביום שישי בבוקר התקשרתי לקי אס פי לבדוק האם הוא הגיע וניתן לבוא לקחת ונאמר לי כי הוא נמצא בחנות ואני יכול לבוא לקחת אותו עזבתי את כל העיסוקים שלי והגעתי עד לסניף של קי אס פי בתל אביב כדי לקחת את המכשיר כשהגעתי לחנות נאמר לי שהגיע מכשיר אחר במקום ושאין את המכשיר שאותו הזמנתי (גם לא בכל הרשת) ומה שיש לעשות זה רק לבטל את ההזמנה התקשרתי לשרות הלקוחות וקיבלתי את אותה התשובה (לא ניסו אפילו למצוא פתרון ושום פיצוי לא הוצא) אם הייתי לקוח פרטי אז אולי הייתי מוותר אך מכשיר סלולר זה אמור היה להנתן לעובד שלי שהתחיל ביום ראשון ובגלל קי אס פי העובד שלי כבר יומיים ללא מכשיר פלאפון.
|
פיצוי הולם על בזבוז הזמן נסיעה המיוחד לתל אביב ועבור כך שהעובד שלי היה ללא טלפון שלושה ימים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
KSP שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|