פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פשוט אכזבה! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ.
אינני יודעת למי המייל הזה יגיע ומי מכם, הבכירים, יראה אותו אבל הייתי רוצה לומר שפשוט התאכזבתי מכם.
לאור החלטתי לעזוב את החברה וטובת חברה אחרת, מתחרה, התבצע ניוד לכרטיס סים חדש בתאריך 21.9 בשעה 10:00, אך לאחר שהכנסתי אותו
לפלאפון שלי (מסוג אייפון 4) הוא לא הגיב, החזרתי את הסים שלכם, של פלאפון, אך גם אז לא הייתה קליטה והפלאפון לא עבד בצורה תקינה.
התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של החברה המתחרה אשר בדקו ואמרו שהסים שלהם תקין ויש צורך בקוד הפעלה מהחברה שאני נמצאת בה עכשיו, חברת פלאפון ועלי להתקשר אליהם. התקשרתי למוקד שירות הלקוחות כאשר ענתה לי נציגה שלכם שאת שמה, לצערי, לא זוכרת, ומיד כשסיפרתי לה על התקלה אמרה שהיא תבצע עדכון מחדש כלומר רענון (פעולה שלפי טענתה אמורה הייתה לפתור את בעיית הקליטה - עם הסים שלכם), אציין כי הנציגה לא הייתה סימפתית במיוחד ולא המתינה איתי על הקו עד שאאמת את ביצוע הפעולה (התקשרתי מנייד אחר).
לאחר שהבעיה לא נפתרה התקשרתי שוב למוקד שירות הלקוחות וזמן ההמתנה היה בלתי יתואר - מעבר לשעת המתנה, כאשר השעה עברה את 13:00, ואני התקשרתי מלפני 12:00 אתם יכולים לבדוק, אינני משקרת. במקביל אלי התקשר אליכם אדם נוסף למספר - 1700500166 שניסה גם הוא לתפוס נציג שירות בשביל הבעיה שלי, וגם הוא שמע במשך שעה את "הנגינה המופלאה של צליל ההמתנה". המסך באייפון שלו צולם ויש הוכחה לכך.

נכון לשעה זו ביום שישי אני נמצאת ללא פלאפון שלי, עם המספר שלי כי אתם לא הייתם מוכנים להנפיק לי את הקוד המתאים.
נזק כספי סוג הנזק :
סיפוק מתאים של קוד ההפעלה על מנת שאוכל לעבור לחברה החדשה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה