|
|
|
|
|
|
גבית כסף על התקנה למרות שהבטיחו כי ההתקנה חינם |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
נציגתחינם ציות הוט בשם רינת בקניון בת ים הציעה לי עיסוקה של טריפל הוט בסכום של 230 שח לחודש ואמרה וכתבה שההתקנה חינם הצטרפתי להוט ובחיוב הראשון ראיתי חיוב של 470 שח וזה מעל למה שצריך התקשרתי לברר בשירות לקוחות ואמרו לי שגבו ממני 300 שח התקנה הבחורה בידה שאפספס לה את הטופס. ניגשתי לנציגה בקניון בת ים לרינת והיא אמרה שעשו לי טעות והם יזכו אותי בחודש הבא. ואף נתנה לי מספר פניה שהיא שלחה מייל מתוך המערכת שלהם אבל בחודש לאחר מכן חייבו אותי שוב ב417 שח. התקשרתי לשרות והבחורה בשרות אמרה שיש מייל אבל לא התייחסו אליו כי אין להם אסמכתה בכתב וזה מקומם אותי כי הנציגה שלהם מהוט כתבה להם שהם עשו טעות. אני מתכוונת לפנות לבית מישפט שיחזירו לי את הכסף. וגם מתכונת להתנתק מהם עם. יחס כזה בתחילת הדרך לא כדאי לי להישאר לקוחה שלהם
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|