פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
כהן נועם שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש ספטמבר הזמנתי טכנאי להתקנת עינית לממיר בביתי. הביקור נקבע לחול המועד סוכות ה - 2.10.12 בין 10:00 ל12:00 בבוקר. ביום הביקור כאשר לא הגיע הטכנאי פניתי לשירות הלקוחות ולהפתעתי התברר לי כי התקשרתי יומיים קודם וביטלתי את ההתקנה. לאחר שהתעקשתי עם הנציגה כי אין לי מושג על מה היא מדברת הועברתי להמתנה של מספר דקות בסופם השתנתה הגרסה ונאמר לי שבירור עם מחלקת ההתקנות העלה כי התקשרו אלי בבוקר וטענתי כי כלל לא הזמנתי את השירות. ביקשתי מנהל, הועברתי לקשרי לקוחות ומכאן הנוהל הרגיל : המתנה של 40 דקות וניתוק השיחה.
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
התקנה מיידית ללא המתנה, התייחסות של מנהל בכיר למקרה, פיצוי על פי חוק הטכנאי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 2.10.2012 בעניינו של מר נועם כהן.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר נועם כהן עולה כי ביום 21.9.2012 שוחח מר כהן עם גב' עפרית, נציגת yes, ותואמה הגעת טכנאי ליום 2.10.2012 בין השעות 1000-1200 לצורך התקנת עינית, ביום זה לא הגיע טכנאי לכתובת המנוי.

בהמשך לפנייתו של מר כהן שוחח הלקוח עם מר גיא, נציג yes ותואמה התקנה ליום 15.10.2012 בין השעות 800-1000, זאת ללא עלות בגין הגעת הטכנאי. כמו כן נרשם זיכוי על סך 600 ₪ בגין אי הגעת טכנאי ביום 2.10.2012.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה