חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 2.10.2012 בעניינו של מר נועם כהן.
מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר נועם כהן עולה כי ביום 21.9.2012 שוחח מר כהן עם גב' עפרית, נציגת yes, ותואמה הגעת טכנאי ליום 2.10.2012 בין השעות 1000-1200 לצורך התקנת עינית, ביום זה לא הגיע טכנאי לכתובת המנוי.
בהמשך לפנייתו של מר כהן שוחח הלקוח עם מר גיא, נציג yes ותואמה התקנה ליום 15.10.2012 בין השעות 800-1000, זאת ללא עלות בגין הגעת הטכנאי. כמו כן נרשם זיכוי על סך 600 ₪ בגין אי הגעת טכנאי ביום 2.10.2012.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|