פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב על ידי חברת הוט למרות התנתקות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ה- 26/08/2012 ביקשתי להתנתק משירותי החברה (באמצעות אתר נתק)
ביום ה- 28/08/2012 נותקתי מחברת הוט והתבקשתי להחזיר את ציוד החברה תוך 21 ימים לאחד מהמוקדים שהחברה ציינה (בידי מכתב מחברת הוט מתאריך ה-12/09 המורה כי תאריך הניתוק הינו ה- 28/08).

ביום ה- 14/09/2012 (תוך 17 ימים) הוחזר הציוד למרכז השירות בנתניה (רצ"ב אסמכתא להחזרת הציוד).

אך, למרות התנתקותי משירותי החברה, חברת הוט ממשיכה לחייב את כרטיס האשראי שלי וזאת בניגוד לסעיף 13ד(ג) לחוק אשר קובע כי "במועד הביטול יפסיק העוסק הספקת הטובין או השירותים, ולא יחייב את הצרכן בתשלומים בעד טובין או שירותים שנתנו לאחר מועד הביטול".
לאחר שיחה עם חברת הוט שבה התברר כי אני עדיין מחוברת לשירותי החברה ומשלמת , למרות מכתב מהחברה המאשר כי נותקתי מהשירותים, טענה החברה כי לא החזרתי את הציוד ואם לא אראה אסמכתא מבחינתם אינני מנותקת, מיותר לציין שגם אם לא הייתי מחזירה את ציוד החברה אין הדבר אומר שיש להמשיך לגבות ממני בגין שירותי החברה.
הטרדה וגניבה סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה