שירות הלקוחות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
זמנתי סיגריה אלקטרונית ב11.9, עד היום 30.10 היא לא הגיע, כשפניתי לשירות הלקוחות טענו ל21 ימי עסקים לא כולל חגים, אך כבר עברו גם אם לא כלולים מי חול מועד.
מעבר לכך, מה זה שירות הלקוחות הזה והיחס המזלזל הזה ללקוחות???
שיחה לא יכולה להארך יותר מדקה כי הנציגים מנפנפנים אותך בצורה מגעילה.
אני לא חייב לחברת וואלה שופס כלום, אם כבר החברה חייבת לי, והיחס הוא כאילו אני איזה מטרידן שמתקשר.
3 שיחות כאלו, ב3 מועדים שונים וכל נציג ענה בצורה כזו ועשה טובה שדיבר איתי חצי דקה אחרי שחיכיתי חצי שעה ויותר כדי לתפוס מישהו בכלל.
זה לא שירות, זאת לא חברה, ואני יכול לומר לכם, שבתור מנהל מחלקת שירות לקוחות לשעבר, יחצן שיווק ורואה חשבון בהתמחות, שום לקוח, פירמה או אחד מהאנשים שמחוברים אלי בכל דרך שהיא לא יקנה בוואלה שופס אם זה תלוי בי.
אני מצפה לתוגבה
|
|
|
|
|