פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל ,מצד הנציג וכן מצד המנהלת. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
אורנג' , מרכז גלילות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני חייל לוחם בצה"ל לקראת שחרור .
התנתקתי מאורנג' לפני כ-4 חודשים , אך אני עדיין משלם על שני מכשירים בסכום של כ250 ש"ח בחודש לאורנג'.
לאחרונה החלו בעיות במכשירי שנקנה במאי האחרון באורנג',לכן החלטתי להגיע לסניף במרכז גלילות (מתחם הסינמה סיטי) של אורנג'.
לקחתי מספר , חיכיתי בסבלנות , הגיע תורי והנה אני יושב מול הנציג .
הסברתי לו את הבעיה , והתשובה המיידית שקיבלתי "אתה כבר לא לקוח שלנו , את האחריות אתה מקבל מול יבואנית סמסונג (סאני) " ,אני יושב מולו ומנסה להסביר לו , שאין סיכוי , אני קניתי את המכשיר הזה ממכם , והאחריות שלי מולכם . התווכחנו בסביבות ה5-6 דק ,(יש לציין ברוגע כמובן ) ואז חשבתי שאם הוא כל כך בטוח אז כנראה שיש סיבה לדבריו ,לקחתי את הדברים שלי ונסעתי מיד לסמסונג במתחם דיזינגוף.
בסמסונג שקיבלתי שירות מעולה , אמרו לי שדבר כזה לא יתכן , ושכמובן נשלחה תלונה , והם בכל זאת לקחו את המכשיר שלי לתיקון ל10 ימים .
בחלוף ה10 ימים , קיבלתי את המכשיר , אך הוא התברר כלא תקין , והבעיות המשיכו .
החלטתי להגיע שוב לסמסונג הפעם בא.ת סגולה ,פתח תקווה ,שם אמרו לי שאני צריך ללכת לאורנג', כי האחריות על המכשיר שלי היא מולם,ומכשיר חדש אני אוכל לקבל רק מהם , גם אם אני כבר לא לקוח שלהם .
נסעתי שוב לאורנג במרכז גלילות , חיכיתי בסבלנות והגעתי לנציגה.
ישבתי מולה , אותו סיפור , אותה התווכחות , ביקשתי ממנה לקרוא לאחראית , הגיעה האחראית ואמרה לי שאני צודק וזו הייתה טעות .
אמרתי לה , שניסו לתקן את המכשיר שלי בסמסונג ללא הצלחה , וזה לא הוגן שאני אצטרך שוב לחכות שבוע בלי פלאפון .
האחראית אמרה שאין מה לעשות והמעבדות שונות , ולכן אני אצטרך לשלוח למעבדה של אורנג' .ביקשתי למכשיר חלופי , ופה כבר קיבלתי יחס מזלזל בצורה מזעזעת !
התשובה שקיבלתי מאחראית הייתה "לא" חד משמעית , הסברתי לה שאני חייל ואני חייב שיהיה לי פלאפון, וביקשתי ממנה כמה פעמים ,והתשובה שלה הייתה במילים האלה בדיוק :" לא אכפת לי , אתה לא לקוח שלנו אתה לא תקבל שום מכשיר " ,ביקשתי ממנה שוב למצוא פתרון , ואמרתי לה שאני לא זז מפה, כי לא יכול להיות מצב כזה שלא אכפת לה , והאחראית אמרה "מצידי תשאר פה עד הסגירה של המקום ,יום טוב " הסתובבה והלכה .
אני לא קיבלתי שירות נוראי כזה בשום מקום .
מיד יצאתי נשמתי כמה נשימות וחזרתי חזרה, מצאתי את המנהל צוות בשם אורון , שהוא נתן לי שירות טוב מאד , ובסוף לקחנו מכשיר חלופי על שם אמא שלי שהיא עדיין לקוחה של אורנג'.
לאחר כמה ימים הסיפור ממשיך , והמכשיר חזר מתיקון , אחרי שעתיים בדיוק , המכשיר שוב התחיל עם הבעיות שלו .
אין לי מילים , ואין לי למי לפנות יותר .
נשאר לי לשלם על המכשיר עוד כ 3000 ש"ח .


עלבון סוג הנזק :
שהנציג והאחראית שטיפלו בי , שיטפלו בהם קודם , כי בטוח עוד לקוחות סובלים מהם . פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה