ביטול עסקה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 20 נובמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני חודש בדיוק 18.10.12 רכשתי מחברת ארקיע שלושה כרטיסי טיסה,
מאילת לשדה דב לתאריך 7.12.12,
עבור חברים שלי שהיו אמורים להגיע לטיול בארץ מפינלנד.
לפני יומיים 18.11.12 הם ביטלו את הטיול בגלל המצב הבטיחוני.
ניסיתי לבטל את כרטיסי הטיסה, נתקלתי בשירות מזוויע, גס ולא אדיב בלשון המעטה.
נאמר לי כי בגלל שבחוק להגנה הצרכה ניתן לבטל עסקה 14 יום לאחר רכישה ועברו 30 יום
לא ניתן לבטל ואין החזר כספי. אין מה לעשות.
חשוב לציין הטיסה בעוד שלוש שבועות. כמו כן נאמר לי " אם הייתה מזמין את הכרטיסים אתמול ומבטל היום הייתה מקבל החזר"
שילמתי 600 ₪ ואין מה לעשות. לא מבטלי לא מחזירים אין מה לעשות.
זהו ניצול ציני של מלחמה, ופשוט גנבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה מראש,
אלי
054-2264749
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|