|
|
|
|
|
|
סירוב של הוט לזכות אותי על מוצר שלא הזמנתי |
נושא התלונה: |
להב איתן |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אל
מחלקת פניות ציבור – הוט
ברצוני להתלונן על חיוב עבור קו טלפון שחויבתי עליו במשך כחצי שנה למרות שמעולם לא הזמנתי אותו ומעולם לא השתמשתי בו
בחודש מרץ 2012, ביצעתי התקנה של חברת הוט בביתי. הטכנאי שהתקין לי את המוצר בבית אמר לי שמגיע לי גם קו טלפון במסגרת החבילה ללא שום תשלום נוסף, הביא לי מסמך לחתום עליו בזריזות, חתמתי כמובן, הוא חייך והלך.
חצי שנה מאוחר יותר אני מגלה שאני משלם כ-60 ש"ח לחודש עבור משהו שאני לא יודע מה הוא. התקשרתי לחברת הוט ושם נאמר לי שאני משלם על קו טלפון. הזדעזעתי, אמרתי להם שמעולם לא הזמנתי את המוצר הזה ונאמר לי שזה חלק מהחבילה ובחינם. הם כמובן "בדקו" ואמרו לי שאין להם אפשרות לזכות אותי כי חתמתי לטכנאי.
אני לא מסיר את האשמה שלי בכך שהייתי תמים אבל אני חושב שזה אות קלון לחברה שגם ככה יש לי עבר עשיר איתה ומלא באכזבות.
למען יראו ויראו
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי על החיוב! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|