|
|
|
|
|
|
תלונה על שירות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אתמול ה 9.12.2012 משעה 9:00 בבוקר אני פונה למוקד התמיכה של חברת הוט ומתלוננת שאין לי טלויזיות בבית ולא אינטרנט (מדובר ב 5 טלויזיות + 4 מחשבים לא פעילים) נאמר לי שישנה תקלה בכל איזור קריית גנים ראשלצ והנושא בטיפול . צלצלתי שוב בשעות הצהרים כי התקלה עדין לא סודרה נאמר לי שוב הנושא בטיפול עד השעה 17:00 הכל יסתדר אוטומטית. שאלתי מה יקרה אם לא יסתדר הוסבר לי שאוכל לקבל טכנאי המתנתי למרות שהפסדתי יום עבודה שעולה הרבה כסף יום כזה . הגיע השעה 17:00 ומה לדעתכם קרה?! שום דבר לא טופל !!!
צלצלתי לצוקד אמרו כבר זה מסודר כבר אין תקלה באיזור שלכם . ביקשתי טכנאי כדי שאוכל להשלים יום עבודה שפספסתי אז איזו הפתעה אין טכנאים לתאום גם לא בהקצאה מיוחדת ללקוח שפונה כל היום לאחר תקלת רשת ואין לו אינטרנט ואין לו טלויזיות בכל הבית.
אין הצדקה לטכנאי רק עוד יומים .
נראה לכם הגיוני שאני אפסיד עוד ימי עבודה ? אתם תשלמו לי על זה?
הסברתי לנציגים שאני רוצה שיחת מנהל וסירבו לתת לי " רק מחר יחזור אליך מנהל" , אז לצערי הרמתי את הקול.
חברת הוט היקרה עצוב לשמוע שכאשר אני רוצה שירות כמו כל לקוח רגיל זו התשובה .
בכל מקרה היתה כבר השעה 19:00 וחזר אלי מנהל נחמד בשם איגור וגם הוא למרות האדיבות שלו לא יכול היה לעזור לי עם טכנאי .
והיום 10.12.2012 משעה 6:30 בבוקר עדין לא טופלה התקלה פניתי לתמיכה הובטח שיתאמו לי טכנאי להיום אבל לא חזרו אלי כאשר פניתי שוב ב8:30 לתדהמתי בש"ל נאמר לי שתואם לי ל11.12.2012 בצהרים ושהם לא יכולים לעשות כלום לעזור לי לטכנאי להיום והעבירו אותי למוקד התמיכה שגם שם עד עכשיו לא ניתן לעזור לי .
חברת הוט היקרה כאשר אתם משלמים שכר לעובדים שלכם זה חשוב גם יום עבודתי חשוב מאוד ועולה הרבה כסף . כאשר לקוח אומר שהוא מאוכזב ולאחר תחנונים רבים לטכנאי (מה שלא נתפס מדוע צריך להתחננן) אומר שיתבע אותכם ואני מתכוונת לעשות זאת ואומר שרוצה להתנתק מן הראוי שתנסו לשמר אותו אל תגידו לו שהוא בחבילה ללא התחייבות ושהוא יכול להתנתק או לתבוע.
לצערכם ולצערי כלקוחה של שנים רבות אני יותר ממאוכזבת אני דורשת פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי + על ימי העבודה שהפסדתי + שישלח לי טכנאי היום לטיפול בתקלה . אני ממתינה לתשובתכם בהקדם .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|