|
|
|
|
|
|
חוסר התייחסות והבטחות שווא |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בגינה הפרטית שלי קיים פילר של הוט. בעקבות שינויים ושיפוץ הבית
נשלחה בקשה לפניי יותר משנה להזזת הפילר.צוות תשתיות שהיה בשטח הבטיח לפניי למעלה משנה שהנושא יטופל עד היום לא קרה כלום
למרות הטלפונים הרבים.הקבלנים שהגיעו לעבודה לא יכלו לבצע את העבודה
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|