חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 14.12.2012 בעניינם של עזרא וטלי בן ציון.
בסעיף 8.א' להסכם ההתקשרות של yes עם לקוחותיה נאמר
" אנחנו, חברת yes, נהיה אחראים לתקינות הציוד, על חשבוננו לתקופת אחריות של שנה, החל מהיום שבו התקנו אותו בביתך זאת למעט, כמובן, ציוד שנרכש מחברה אחרת, ולא מאתנו. במסגרת אחריות זאת לא נוכל להיות אחראיים על נזקים לשלטים או על שבר שייגרם לציוד הקליטה, למפענח ולכרטיס החכם, ובלבד שהנזקים לעיל לא נגרמו כתוצאה מרשלנותנו, כמו גם, לנזקי רטיבות, גניבה, נזקים שנגרמו בזדון, או נזקים שנגרמו בעקבות שריפה...".
לפיכך, הבהירה החברה מלכתחילה כי האחריות לציוד, אינו חל עליה והיא אינה זו שתישא בנזק בגין אי החזרתו לידיה. יש לציין כי רכוש החברה הנו רכוש יקר השייך לה, בהתאם לאמור, חוייב המנוי על שמו של מר בן ציון על סך 135 ₪ בגין חוסר של מכשיר מסוג HPNA. מחיר ציוד הקצה הינו מעודכן למועד מכתבי זה ומתעדכן במחירון החברה מעת לעת.
בהמשך לפנייתם של משפחת בן ציון אבקש לציין ציוד הקצה הוחזר למשרדי yes ועל כן יבוצע ביום 26.12.2012 ביטול עסקה בגין הסכום שחויב על סך 135 ₪ בלבד לאמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי על שמו של מר בן ציון, להלן כרטיס אשראי מסוג דיינרס קלאב המסתיים בספרות 1233.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|