פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לחברת יס עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
התלונה שלי לחברת יס נובעת מהתנהלות לא ראויה ולא הוגנת כלפינו,
לפי כמעט שנה ניתקנו את הקשרים עם החברה הם הגיעו לקבלת הממירים היה חסר ממיר אחד ביקשתי מהשליח שימתין כדי שאחפש אותו הוא לא המתין אחרי שהלך ב-2 דקות מצאנו את הממיר התקשרנו לחברה ביקשנו שיגיעו לאסוף את המייר הנוסף אחרי דין ודברים הם הסכימו קבעו לנו תאריך להגעת השליח השליח לא הגיע משיחת טלפון התברר שהפניה משום מה בוטלה שוב קבענו תאריך שוב לא הגיע בנתיים חייבו אותנו בכרטיס אשראי 1003 ש"ח על ממיר משיחת טלפון עם נציג החברה נאמר לנו שלא כדאי לקבוע מועד להגעת השליח שנביא את המכשיר בעצמנו לצומת עד הלום (אנחנו גרים בבאר יעקב) ורק אז יחירו לנו את הכסף לבסוף נסענו החזרנו הם בדקו קיבלנו טופס שהכל תקין אחרי חודש קיבלנו חזרה 998 ש"ח ושוב חשבונית על 225 ש"ח שחסר להם עוד איזה מכשיר ו-70 ש"ח דמי ניתוק כלומר שעכשיו שוב ניצטרך לנסוע עד צומת בית הלום להחזיר להם ושוב לחכות חודש לקבלת ההחזר לא קיבלנו שום התרעה טלפונית על חוסר במכשיר נוסף פשוט הכניסו את ידם לכיס הפרטי שלנו ומשכו 225 ש"ח האם כך צריכה יברה מכובדת להתנהג???????????? הנזק הוא כם עוגמת נפש גם בזבוז זמן גם כספי
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ויתור על דמי הניתוק פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 14.12.2012 בעניינם של עזרא וטלי בן ציון.

בסעיף 8.א' להסכם ההתקשרות של yes עם לקוחותיה נאמר

" אנחנו, חברת yes, נהיה אחראים לתקינות הציוד, על חשבוננו לתקופת אחריות של שנה, החל מהיום שבו התקנו אותו בביתך זאת למעט, כמובן, ציוד שנרכש מחברה אחרת, ולא מאתנו. במסגרת אחריות זאת לא נוכל להיות אחראיים על נזקים לשלטים או על שבר שייגרם לציוד הקליטה, למפענח ולכרטיס החכם, ובלבד שהנזקים לעיל לא נגרמו כתוצאה מרשלנותנו, כמו גם, לנזקי רטיבות, גניבה, נזקים שנגרמו בזדון, או נזקים שנגרמו בעקבות שריפה...".

לפיכך, הבהירה החברה מלכתחילה כי האחריות לציוד, אינו חל עליה והיא אינה זו שתישא בנזק בגין אי החזרתו לידיה. יש לציין כי רכוש החברה הנו רכוש יקר השייך לה, בהתאם לאמור, חוייב המנוי על שמו של מר בן ציון על סך 135 ₪ בגין חוסר של מכשיר מסוג HPNA. מחיר ציוד הקצה הינו מעודכן למועד מכתבי זה ומתעדכן במחירון החברה מעת לעת.

בהמשך לפנייתם של משפחת בן ציון אבקש לציין ציוד הקצה הוחזר למשרדי yes ועל כן יבוצע ביום 26.12.2012 ביטול עסקה בגין הסכום שחויב על סך 135 ₪ בלבד לאמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי על שמו של מר בן ציון, להלן כרטיס אשראי מסוג דיינרס קלאב המסתיים בספרות 1233.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה