|
|
|
|
|
|
אי עמידה בסגירת עסקא של נציג הוט |
נושא התלונה: |
כהן ריקי |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים ישב אצלי נציג הוט ומילה טופס של הוט בכתב ידו עם כל תנאי העיסקא כולל המחיר. בבירור עם שירות לקוחות מתברר שהעיסקא אינה תקפה וכל הערוצים הרשומים בכתב היד ניתנו כ"מתנה" לחודשיים ולאחר מכן יחוייבו בתשלום מלא.בשיחה עם נציג החברה נאמר שוב שזו טעות של שירות הלקוחות והנושא יטופל.כנראה שזו השיטה של הוט להעביר לקוחות אליה. אני בכל מקרה מעדיף להתנתק ולא לשלם יותר.
|
עוגמת נפש - הונאה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|