התחמקות מתיקון מכשיר באחריות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 22 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בס"ד
יש לי שני מכשירים גלקסי 2 בסלקום, התוכנית כוללת אחריות מלאה בנזק וגניבה.
הכנסתי את המכשיר לתיקון פעמיים על אותה בעיה בהפרש של חודש, הבעיה לא נפתרה וחזרה כעת בשלישית.
בשתי הפעמים המכשיר לא תוקן, אלא עבר ניקוי ועדכון תוכנה בלבד, למרות שביקשתי להדגיש שהתיקון הראשון לא עזר ועובדה שהבעיה חזרה.
למותר לציין את הסיוט הרב כשמגיעים למרכזי סלקום למסירת המכשיר ולקבלתו בחזרה (מדובר על ממוצע של 3 שעות כל פעם) ובנוסף המכשיר החלופי לא איכותי בעליל.
המגוחך שהתקשרתי להתלונן ולשאול מה לעשות והתברר לי שהחברה מנסה להתחמק מלקחת אחריות רצינית, בנסיון לפתור את הבעיה במכשיר.
חבל מאוד!!!
לא ממליץ על חברת סלקום, שירות גרוע!!!!!
|
איסוף על ידי שליח + תיקון אמיתי של הבעיה במכשיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|