|
|
|
|
|
|
חיוב לאחר התנתקות מהאינטרנט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש החלפנו ספק אינטרנט וטלפון, נשלח פקס ביטול כפי שביקשו מאיתנו והוא גם אושר ע"י נציגת שירות לקוחות.
היום קיבלנו חיוב ולאחר בירור נאמר לי שלא ביטלנו את האיטנרנט ושעדיין ממתינים לפקס למרות שאנחנו שלחנו ואף קיבלנו אישור.
יכלו לפחות ליצור איתנו קשר כי עבר חודש מאז שביקשנו לבטל ופשוט העלימו עין.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
danni |
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|