פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר ציוד וחיוב< נושא התלונה:
טייף סוזנה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד

בשנת 2011 הצטרפתי לשירותי הוט טלוויזיה אינטרנט וטלפון בחודש יוני שמתי לב שהוט גובים ממני במקום 350 ₪ 700 ₪ יצרתי איתם קשר ונאמר לי בהתחלה שזה בגלל שבירת תוכנית אחר כך סיפרו לי עוד סיפורים ולבסוף הם הבינו שקרתה טעות והם זיכו אותי.
כעבור חודש שוב אותו סיפור חיוב שגוי הרבה טלפונים ולבסוף זיכו אותי בחודש אוגוסט אני ובעלי החלטנו להתנתק ובתאריך 16/08/2012 התנתקו, הנציג אמר לנו שיצרו איתנו קשר ע"מ לתאם מועד לאיסוף הציוד, עבר חודש ואף אחד לא הגיע אז בעלי יצר איתם קשר והובטח לו שיחזרו אלינו ושוב הדבר לא קרה , אז אני יצרתי איתם קשר ונאמר לי שאני צריכה להביא את הציוד להוט מובייל בחוצות, כעבור כמה ימים יצרה עם בעלי קשר נציגה ואמרה שהם יתאמו לנו מועד מתי יגיע טכנאי לאסוף ציוד וכמו שהיה בהתחלה גם עכשיו אף אחד לא הגיע כעבור חודש קיבלנו מכתב מעו"ד שיש לנו ציוד של הוט ואלינו להחזיר אותו.
בעלי יצר קשר מיד עם העו"ד ונקבע מועד לאיסוף הציוד 13.01.13 וכך היה
אולם בתאריך 16.01.13 הוט חייבו אותי ב 1400 ₪ על הציוד, אני אחרי שראיתי את החיוב בכרטיס ב 4.02 , בתאריך 05.02 התקשרתי להוט ונאמר לי שהחיוב הוא על הציוד שלא הוחזר.
הסברתי לנציגה שהציוד מזמן אצלם ושאני דורשת את הכסף שלי חזרה תוך 24 שעות ואז נאמר לי שזה לא ניתן לביצוע אלא תוך 40 יום מרגע שאני אשלח את הנספח, הסברתי שאני לא אמתין 40 יום אולם הנציגה "הנחמדה" אמרה שזה הנוהל
בתאריך 06.02.13 שלחתי להוט את הטופס והתקשרתי אולם נאמר לי שלוקח לפקס 4 שעות להתעדכן הסברתי שאני לא אמתין 4 שעות אולם שוב נאמר לי נוהל, רק אחרי שהרמתי את הקול שלי העבירו אותי למנהל והוא נתן לי פקס נוסף ואמר לשלוח ישירות לפקס הנ"ל שוב שלחתי פקס
המנהל חזר אליי ואמר כי הוא קיבל את הפקס והוא מתנצל ואני אכן צריכה לקבל את הזיכוי תוך 14 יום הסברתי לו שזה הכסף של המשכורת שלי אולם דבר לא עזר זה הנוהל.
יש לציין כי כל השיחות נעשו ע"ח העבודה שלי וגרמו לי לעוגמת נפש עצבים ולחץ בחזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי תוך 48 שעות ופיצוי כספי על העוגמת נפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה