פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר שקרים עוגמת נפש ואי קבלת חשבונית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
חויבת על תשלום בהוראת קבע ב 30 שקל לא נאמר לי על כך בזמן שהצטרפתי כדי שאני לא ידע גם לקוחות חדשים לא ידעו אים הייתי יודע הייתי משלם בכרטיס אשראי לאחר שעברתי לחברה אחרת חייתי ממתין הרבה זמן לנציג בטלפון גם לא חוזרים אלי בגלל שאני כבר לא לקוח סלקום חברה מרושעת שייתה בדיחה בתחילת כניסתה לשוק ושילמה 60 מיליון שקל למנ"כל הקודם פיצוי פרישה על חשבון לקוחןת סלקום גם על חיובים מיותרים כל זה בגלל התנהלות האדישה של הממונים במשרד התקשורת מאיר בן בסט ודולי דדון צריך לתבוע את סלקום בתביעות קטנות מאז שניכנסו חברות הסלולר לשוק כל הלקוחות סובלים לעבור לחברות הקטנות מי שניאר הם פראיירים נאיבים טיפשים
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה