פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מסמך בכתב לשינוי חבילת צפיה נושא התלונה:
נוימרק יוסף שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/02/13 שיניתי את חבילת הצפיה שלי ביס לחבילה צרה + ערוצי ספורט השינוי בוצע בשיחה טלפונית ביקשתי לשלוח לי מסמך שמפרט מה אני מקבל ומה אני משלם נאמר לי שמסמך ישלח גם באי מייל וגם בדאר
כעבור שבוע שלא קיבלתי שום מסמך התקשרתי שוב ליס ואז נאמר לי שהם
שולחים מסמך כזה רק בדאר ונאמר לי שמסמך ישלך אלי ב 19/02/13 התקשרתי שוב ואז נאמר לי שחברת יס לא שולחת פרוט ללקוח על חבילה שרכש במקום פרוט על מה שרכשתי במקום זה קיבלתי טופס נספח לחבילה צרה שלא קשור לחבילה שאני רכשתי לדעתי זה לא תקין שחברה מוכרת שרות ללקוח בטלפון ולא מספקת ללקוח שום מסמך בנוסף לכך משך ההמתנה למענה טלפוני ב 3 השיחות שהיו לי עם יס היה כ9 דקות
תודה עבור הטיפול נוימרק יוסף
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשלוח לי פרוט מה רכשתי ומה אני משלם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך.

הריני לציין כי ביום 26.2.2013 נשלח אליו לכתובת המנוי מכתב בו צוין עדכון חבילה צרה במנוי.

בברכה

חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה