|
|
|
|
|
|
החזר דמי מנוי על שירות שלא קיבלתי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 20 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני מנוי בהוט כ20 שנה ,לפני למעלה משנה הופיעה בטלויזיה בביתי תקלה, תוך כדי צפייה התמונה הייתה קופאת מתעוותת והמסך מתמלא בריבועים קטנים ( פיקסלים) כך שבלתי אפשרי היה לצפות בשידורי הטלוויזיה.
לאחר שהגיעו לפחות 5 פעמים טכנאי הוט,התקלה תוקנה ולאחר פניה לשרות הלקוחות קיבלתי פיצוי החזר כספי על החודש ללא הצפייה התקינה.
לפני כשלושה חודשים שוב התחילה אותה תקלה בדיוק שהלכה וגברה שוב נשלחו 4 טכנאים עד שהאחרון שבהם( הגיע ב7.2.13) גילה שחסר במערכת
הכבלים רכיב מסוים ( מסנן רעשים) הוא הרכיב אותו והבעיה נפתרה!!
פניתי לשרות לקוחות כדי לקבל החזר הכספים שגבו ממני לשווא ללא קבלת תמורה ולתדהמתי הם הציעו לי שימו לב : קופון זוגי לקפה ומאפה וזיכוי כספי על 14 יום . אני מסרב ודורש בתוקף לקבל החזר מלא על כל התקופה שבה נמשכה התקלה שבה לא יכולנו לצפות אפילו בתוכנית אחת כמו שצריך.
|
אי קבלת תמורה לתשלום |
סוג הנזק : |
החזר דמי המנוי ששולמו על משך כל תקופת התקלה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|