|
|
|
|
|
|
נוהל אי מתן קבלות באגד |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני סטודנטית שמתנהלת בתחבורה ציבורית וכבר תקופה שהוחלט ע"י החברה כי הם עוזרים לסביבה ע"י חסכון בנייר אבל באותה נשימה גם גובים כסף שלא לצורך.
ברגע שאני מניחה את הרטיס ה"חכם" על המכשיר הוא גובה ממני נסיעה מהרכטיסייה גם כשאין צורך בכך, בעבר היה מעקב אחרי התשלום כי הייתה יוצאת קבלה זו הייתה דרך המעקב שלנו כלקוחות.אבל כיום אין ביכולתי לעקוב בשום צורה אם חוייבתי או לא ולנהגים לא ממש משנה אם ירדה לי נסיעה או לא.
מלבד זאת שאני חושבת שזה לא תקין מבחינה חוקית כיוון שעל כל תשלום אני זכאית לקבלה מדוע אגד יכולים לפעול כמאפיה ולהמציא חוקים משלהם.
אודה לתגובתם וטיפולכם.
אפרת יצחקי 0546430133
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
אפרת שלום. ראשית, על כל קניה ב"אגד" ניתנת קבלה, בין אן מדובר בקניית "חופשי חודשי", כרטיסיה וכו'. אכן, על השימוש השוטף בכרטיס לא ניתנת קבלה וכך נהוג גם ברכבת הקלה וכן ברוב חברות התחבורה בעולםאך ניתן לבקש מהנהג פירוט נסיעות ובו תוכלי לראות כמה נסיעות נותרו בכרטיסך. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|