חיובים באלפי שקלים למרות שרכשתי חבילת דקות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
14/3/2013
שלום רב,
בת זוגתי היא לקוחה עסקית של אורנג עם מספר קווים תחת שמה ומספר רב של קווים תחת עסקים אחרים של המשפחה.
בתאריך 25/2/2013 בת זוגתי נסעה לחול עם מכשיר שמספרו ....
בתאריך 24/2/2013 ניסיתי להתקשר מספר פעמים ולהזמין את חבילת דקות דרך הטלפון אבל לא הסתדרתי עם המענה האוטומטי (מסובך, לא ברור, מתנתק ...)
בתאריך 24/2/2013 לקראת חצות נכנסתי לאתר של אורנג כדי להזמין חבילת פספורט לשיחות מחול.
קצת אחרי חצות, ב 25/2/2013 ב 0:03 הזמנתי דרך האתר חבילה ב 171 ₪ במקום 190 ₪
לאחר ביצוע ההזמנה, העתקתי מהמסך את פרטי החבילה שהזמנתי – רצ"ב.
בצעו שימוש בסך 190 ₪ אך שלמו רק 171 ₪! שיחות (נכנסות ויוצאות): 1.8 ₪ לדקת שיחה
הודעות: 1.8 ₪ להודעת sms
גלישה: 2 ₪ ל-1MB
תוקף החבילה:למשך 30 ימים
עם סיום ניצול הקרדיט בחבילה תמשיך להנות מהתעריפים המוזלים שלה עד לסיום תוקפה
ביטול החבילה ייעשה רק מול נציג שירות בטלפון 333* או 972747054033+
משפטים מסוג " עם סיום ניצול הקרדיט בחבילה תמשיך להנות מהתעריפים המוזלים שלה עד לסיום תוקפה "ביטול החבילה ייעשה רק מול נציג שירות בטלפון 333* או 972747054033+" מעידים שהחבילה הוזמנה.
לא ידעתי שאני אמור לקבל מספר אסמכתא.
לאחר שחזרתי לארץ נדהמתי לגלות שלא הוגדרה לי החבילה שהזמנתי וחייבו אותי באלפי שקלים.
בבדיקה מול המוקד שירות (אני בטוח שאפשר למצוא את ההקלטות) נאמר לה שלא נכנסתי לאתר האינטרנט – זהו שקר גס !!!!
אני מבקש לבטל את החיובים במידי !!!
יש לציין שבזמן שהיא הייתה בחול דיברתי עם השירות לקוחות מספר פעמים על נושא אחר שטופל לשביעות רצוני. בשירות לקוחות ידעו שהיא בחול, במידה ולא הייתה חבילה מוזמנת (מה שלא נכון) הייתי מצפה משירות הלקוחות להסב את תשומת ליבי שאין חבילה. העובדה לאף אחד במוקד לא העלה את נושא חבילת הדקות מחזק את העובדה שהוזמנה חבילה, והחיובים נעוצים בתקלה במערכות של אורנג.
אבקש לקבל פירוט כל השיחות למוקד ואת ההקלטות של כל השיחות מטלפון .... למוקד שירות לקוחות מתאריך 24/2/2013.
אבקש לקבל פירוט של כל המסרונים שנשלחו למספר טלפון ..... מתאריך 24/2/2013.
אבקש לבטל את החיובים ולפצות אותי על עוגמת הנפש תוך מקסימום עד שלושה ימי עסקים, לפני שאני פונה לגורמים נוספים לטיפול במקרה.
בברכה,
טל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול החיובים ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|