עבודה בעיניים על לקוח ורמת שירות ממש נמוכה |
נושא התלונה: |
עמיר ארז אמיר |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
במהלך החודש האחרון רכשתי מכשיר אייפון 5 מחב' אורנג , לאחר הרכישה יצר איתי קשא נציג שירות לקוטחות מתאם החב' יוסי שמו , והציע לי לשדרג את החבילה שקיימת אצלי
ההצעה - חב' unlimitad שיחות ללא הגבלה , הודעות ללא הגבלה , שירות תיקונים , ו 2 gb גלישה וכל זאת בסכום של 115 ש"ח לחודש ללא הגבלת זמן . בנוסף הנציג(יוסי) אמר שקיבל אישור לתת לי הטבה לחצי שנה של 30 ש"ח לחודש (180ש"ח סה"כ)כמובן שביקשתי ניוסי הנציג שישלח לי את הכל כתוב ומסוכם במייל , יוסי הכן שלח אך שלח משהו אחר לגמריי , כעבור שבועיים התקשרה נציגה ממחלקת ההטבות של החב' ואמרה שלא כך הדבר ושאין היא יכולה לפתור את הבעיה ואמרה שאני צריך ליצור קשר . כמובן יצרתי קשר במכתב בדף של החב' וחזרה אלי נציגה בשם ניקול אשר אומרת שאין נכון הדבר ומחיר החבילה בעצם 145 ש"ח לחודש ולא 115 ש"ח ועוד "עשתה לי טובה" שנתנה לי את הזיכוי של ה 30 ש"ח בחודש X6 חודשים שהנציג יוסי סגר איתי בשלב המכירה . ביקשתי מניקול לשמוע את השיחה שהם מקליטים ושתחזור ותראה בעצם שכן כך הדבר והכן זה מה שהנציג סגר איתי . התשובה המיידית של ניקול הייתה "אתה לא אומר לי מה לעשות" . ושללה עוד לפני ששמעה את השיחה המוקלטת את פשר התלונה שלי .מיד לאחר אימרה זאת ניתקתי וקיבלתי החלטה שאומנם אני עובר לחב' אחרת אך כן יש כאן מקום לדווח על מרמה ורמת שירות מאוד נמוכה של חב' אורנג . כל זאת לאחר שבמהלך השנה האחרונה נתקלתי באין ספור בעיות מתאם החב' בכל הקשור "במילה" שלהם בעת העיסקה ועד כמה לאחר העיסקה בעצם אתה נתקל בקיר ואפילו בקיר ממש חוצפן ללא כל ידע במתן שירות.
כן הייתי רוצה שהתלונה שלי תגיע לאוזניים של אנשים שעומדים/עמדו בסיטואצייה כזאת ואולי כן לשנות אפילו בקצת את רמת השירות במדינה שלנו.
אני היום פניתי לחב' מתחרה לקבל הצעה וברגע שאקבל החלטה סופית אעבור , כך שאין ברצוני "להשיג " כלום מתלונה זאת מלבד להעביר לחב' הגדולות שאנו הלקוחות וכן יש צורך לדבר עם הלקוח בכבוד ועד כמה וכמה לעמוד בעיסקה שנסגרה בין הצדדים.
|
לא לחלק הבטחות שאין מאחורה שום כיסוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|