|
|
|
|
|
|
לא נענים לפנייתינו להפסקת השירות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
כבר יותר משנה שביקשנו הפסקת שירות . מטעמי מחלה קשים - זנחנו את המעקב אחרי בקשתינו.
היום קיבלנו הודעה על חיובי כל השנה!
עד מתי תעשוקו?
|
כספי |
סוג הנזק : |
ראשית - הפקה מיידית של לקיחת כסף. שנית - החזר כספי מיידי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראי פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מר קלמן שוחחה עם חברתנו בתאריך ה-07.02.2012. במסגרת שיחה זו, סוכם כי שירות האינטרנט יבוטל. |
תגובה: |
חברתנו ביטלה את השירות כמבוקש.
המכתב אותו קיבל מר קלמן לאחרונה, מציג פירוט חיובים לשנת 2012 כמתבקש עפ"י חוק, אך בפירוט זה ישנם חיובים עד תאריך הניתוק בלבד. |
פתרון: |
|
|
|