|
|
|
|
|
|
חיוב עבור הציוד שהוחז להוט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים בשיחה עם נציגת הוט סוכם שהטכנאי יבוא לקחת מודם של הטלפון. הטכנאי הגיע, לקח את המודם. בשאלת בעלי האם לא צריך להשאיר לנו מסמך על כך שהוא לוקח את הציוד הטכנאי אמר שאין צורך וכבר יטפלו לזכות אותנו.
סך הזיכוי 150 ש"ח.
כעת לאחר שקיבלנו חשבון ראיתי כי לא זיכו אותי, התקשרתי להוט ונאמר לי כי אם אין לי אסמכתא על ההחזרה אז אי אפשר לזכות אותי.
ביקשתי שיקשיבו לשחות שניהלו מולי ואז יבינו שאני לא משקרת. מדובר בסך הכל על 150 ש"ח, שאני משלמת להם כבר שנים מאות שקלים בחודש, פשוט לא מובן למה מקליטים שיחות אם וכשהלקוח מבקש בירור הם לא מתייחסים לעניין.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לזכות אותי ולנתק אותי מהשרות שלהם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|