|
|
|
|
|
|
סרוב לבטל עיסקה |
נושא התלונה: |
נתן גבריאל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
אחי מר קלאודיו נתן רכש טלפון מחברת פלאפון בתחנת השרות ברחוב בן גוריון ברמת גן.
מס לקוח 5174741/1
מס עסקה : 075000621831
ב 10.12.2012 שלחנו לחברה בקשה לביטול עיסקה , יש לי העתק מהמכתב והחברה אישרה את קבלתו.
משיחה עם נציג פלאפון נאמר לי שהעסקה דינה להתבטל כיוון שהמכתב נשלח בתוך הזמן הקצוב לביטול עיסקה והטלפון הוחזר לתחנת השירות , אולם יש להגיע לתחנה ולוודא ביטול.
אחי שהוא נכה 100% הגיע לתחנה ושם נאמר לו שאין לו מה לדאוג כי העיסקה מבוטלת.
ואולם הוא ממשיך לקבל הודעות לתשלום ואיומים בפניה לערכאות עקב אי תשלום " החוב" .
בגלל מצבו המיוחד של אחי איומים כאלה הם הטרדה מסוכנת .
ניהלתי שיחות עם נציג פלאפון באתר והם מסכימים איתי , והשיחות מוקלטות כולל שיחות צאט.
אולם בפועל ממשיכים להגיע מכתבים ותביעות לתשלום.
מבקש את עזרתכם .
גבי נתן
0528905838
[email protected]
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הודעה מפורשת מהחברה שהעיסקה מבוטלת , והפסקת התביעות לתשלום. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|