פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת המוצר הנירכש נושא התלונה:
פנחס נחום שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏11 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ההעצמאות 48 יהוד ת.ד. 1158 כתובת:
קניון עזריאלי מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 3/7/2013 רכשתי צמיד זהב אשר היה קטן בגודלו מהיקף ידי, תנאי לרכישה היה הוספת חוליות ע"י החברה המוכרת, בתמורה לעלות בהתאם להצעת מחיר.
לאחר מספר פניות טלפוניות לחנות מה עם הצעת המחיר, התבשרתי היום, (11/7/13) שאין באפשרות החברה להגדיל הצמיד עם חוליות תואמות.
בקשתי בכתב לבטל העסקה, ולהחזיר לי את כספי.
הצמיד היה מיועד למסירה ליום הולדתה של אישתי אשר עבר ללא קבלת התכשיט.
החברה בשיחה טלפונית מתעקשת שלא לבטל העסקה היות וחלפו יותר משני ימי עסקים מאז הרכישה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא ופיצוי הולם. פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה