פרטי התלונה

תלונות נס ציונה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחזריות וחוסר הבנה לפקחית! נושא התלונה:
איירפטוב ארתור שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אני אחד הספקי מזון בחנות מעדניה בנס ציונה.טופ סטור שנמצא בויצמן 13.
אני כל פעם מגיע ל-5 דקות כדי לגבות כספים או להוריד סחורה,יש לי לוגו של חברה שהוא גם תואם ללוגו שבשלט של החנות.בדרך כלל אני משתמש באיזי פרק.
כבר כמה פעמים אני צריך לרוץ לפקחית החדשה שלכם שתוך שניות רושמת לי דו"ח.
חברה,קצת אנושיות והבנה!אנו בני אדם שעובדים.אפשר לפחות להזהיר ולדרוש להזיז את הרכב.
אנא בדקו את הנוסה.
כספי סוג הנזק :
אנושיות והבנה.בבקשה לבטל את הדו"ח פתרון נדרש :

נס ציונה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה