|
|
שעות פתיחה מרכז שירות הלקוחות |
|
|
|
|
|
ניתן לקבל מידע במודעין אגד גם באמצעות מוקד טלפוני מספר : 1900-72-15-36
השיחה הינה בעלות רגילה למשתמש, בהתאם למכשיר ממנו הוא מתקשר ובתוספת של 50 אגורות לדקת שיחה. |
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות: [email protected]
|
מרכז שירות הלקוחות |
:סניף |
מרכז שרות הלקוחות 2800* א' : 06:00-23:00 , ב'-ה' : 07:00-23:00 , ו' וערב חג: 08:00-15:00 מוצ"ש חצי שעה לאחר צאת השבת/ חג - עד השעה 23:00 |
:שעות פתיחה |
|
|
|
|
|
|
|
|