ניתן לקבל מידע משירות לקוחות של מינהל מקערקעין לישראל גם באמצעות מוקד טלפוני מספר : 1900-72-15-39
השיחה הינה בעלות רגילה למשתמש, בהתאם למכשיר ממנו הוא מתקשר ובתוספת של 50 אגורות לדקת שיחה.
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות: [email protected]
מוקד טלפוני
:סניף
מענה אוטומטי ניתן 24 שעות ביממה המוקד הטלפוני פועל בימים א'-ה' משעה 8:00 עד 19:00 ¨ בימי ו' משעה 8:00 עד 12:00.
מוקד טלפוני *5575 / 03-9533333