|
|
שעות פתיחה מוקד שירות לקוחות |
|
|
|
|
|
ניתן לקבל מידע על שירותי רכבת ישראל גם באמצעות מוקד טלפוני מספר : 1900-72-15-29
השיחה הינה בעלות רגילה למשתמש, בהתאם למכשיר ממנו הוא מתקשר ובתוספת של 50 אגורות לדקת שיחה. |
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות: [email protected]
|
מוקד שירות לקוחות |
:סניף |
ימים א'-ה': 06:00-24:00,יום ו': 06:00-15:00,מוצאי שבת: כמחצית השעה לאחר צאת השבת ועד השעה 24:00 *5770,077-2324000 |
:שעות פתיחה |
|
|
|
|
|
|
|
|