פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס לאילת שלא כובד נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.7 הגעתי לבאר שבע כדי לנסוע לאילת. הנהג אמר שבגלל תקלה יש לשלם במזומן לנסיעה ושהוא לא מכבד את הכרטיסים שנקנו באמצעות האינטרנט.מס ההזמנה- 842487 למעשה שילמתי עבור הנסיעה הזו פעמיים. שלחתי שני מכתבים בצירוף הקבלה, שלחתי גם פקס ואין תשובה. יותר מחודש עבר ועדיין לא קיבלתי החזר.
כספי סוג הנזק :
להחזיר את דמי הנסיעה פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
לצערנו פנייתך לא הגיעה למחלקת פניות הציבור.
תגובה:
לאור פנייתך הנוכחית , נבדוק אותה עם הגורמים הרלוונטים, ובסיום הבדיקה נודיעך דבר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה