פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תזכורת - תלונות שטרם נענו נושא התלונה:
בן צבי יאיר שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים שלחתי אליכם דרך אתר זה 2 תלונות, ואתם משום מה עדיין לא הגבתם עליהן.

אבקש לקבל את תגובתכם כדי לדעת שהמחדלים החמורים שהוזכרו בהם יטופלו כיאות.

להלן העתקי התלונות, אשר נמסרו לכם ע"י אתר "תלונה" ב-24 באוגוסט 2006, מצוטטים במדויק:

[1] "ביום שני, 14 לאוגוסט 2006, עליתי על קו 1 (קו פנימי באילת) שיצא ב-12:30 מתחנת המוצא (עליתי עליו בסביבות 13:02 בתחנת דלק מעלה אילת בשיכון מערב, ולכן זהו בוודאי האוטובוס של 12:30).
במהלך הנסיעה, הנהג לא נכנס לשכונת "נוה מדבר", ובמקום זאת המשיך ברחוב ששת הימים ופנה ימינה לרחוב חטיבת גולני.
למרות שנוסעים העירו לו על כך והוא הודה בטעותו, הוא הגיע לכניסה השניה של שכונת "נוה מדבר" ושוב לא נכנס אליה.
כאשר שאלתי אותו מדוע, הוא אמר לי ש"ממילא אין שם אנשים". זהו. מר נהג יודע ברוח הקודש שאין שם אנשים, ובזה מבחינתו נגמר העניין. אם מישהו ממתין שם ומתייבש בשמש של אילת באמצע אוגוסט בצהריים לקו 1, שימשיך להתייבש כי כך החליט נציג אגד הנכבד והחשוב.

ואני שואל: עד מתי ??????????

למקרה של טענות בנושא היעדר פרטים, אני חוזר שוב ומזכיר שציינתי תאריך מדוייק, שעת יציאה מדוייקת, ולכן תוכלו במחשבכם לאתר בקלות רבה את פרטי הנהג.
אם תרצו, ליתר ביטחון אוכל לשלוח קובץ גראפי עם הכרטיסיה המנוקבת ע"י אותו נהג בניקוב הייחודי שלו (שמרתי עליה מאז אותה נסיעה, והקפדתי שלא לנקב אותה באף נסיעה אחרת בינתיים עד שאסרוק אותה, כך שלא יתכן בלבול).
אם תתנו לי כתובת אימייל שלכם, אשלח בשמחה את הקובץ.
סוג הנזק:
נזק לאנשים שהיו עשויים להמתין בתחנות שהנהג דילג עליהן בשכונת "נוה מדבר"
פתרון נדרש:
להזמין את הנהג לבירור ולדאוג שיהיה ברור לו שעבודה חפיפניקית כזו אינה מקובלת באוטובוס ציבורי של חברת אגד."

[2] "אי-שמירת מרחק ע"י נהג שלכם, באופן קיצוני וחריג במיוחד !!!
‏יום שני ‏21 ‏אוגוסט ‏2006
בלילה החולף, הלילה שבין יום ראשון (20 לאוגוסט 06) ליום שני (21 לאוגוסט 06), נסעתי מצמת אשדוד לתחנה המרכזית של אילת בקו 390 אשר יצא מתמח"ת ביום ראשון (20 באוגוסט 06) בשעה 23:00, מספר רישוי 8605401 .

במהלך הנסיעה, הבחנתי פעמיים במצב בו נהג האוטובוס כמעט נדבק לאחוריהן של משאיות, ובכך לא שמר מרחק של 2 שניות ואף לא של שניה אחת מינימלית הנדרשת ע"פ תקנות התעבורה, אלא הרבה פחות מזה.
וכל זה בנסיעה בין-עירונית מהירה במיוחד (למען הבהר כל ספק, אין לי כל טענה בנושא מהירות הנסיעה, אלא אני מציין את רמת החומרה הגבוהה במיוחד של היצמדות לגב רכב אחר במהירות הגבוהה המקובלת מחוץ לעיר).

שני האירועים אותם ראיתי היו:ארוע ראשון בכביש 25 בין דימונה לצמת הערבה, וארוע שני בכביש 90 בסמוך לצופר, בשני המקרים היתה היצמדות כמעט מוחלטת למשאית שנסעה לפני האוטובוס למשך זמן רב.

אבקש להבהיר לנהג כי עליו לנהוג על פי תקנות וחוקי מדינת ישראל, ולוודא שהתנהגות זו לא תחזור שנית ע"י מעקב מחלקת בטיחות.
"
סכנת חיים סוג הנזק :
טיפול נאות בנהגים הנזכרים בתלונה פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
לצערי פניותיך אלו לא הגיעו אלינו במועדן, מסיבה שאיני יודע מהי, ועל כן לא ידענו על תלונות אלו עד עתה. תגובה:
על אף הזמן הרב שעבר נאתר את אותם הנהגים ונעביר אותם לטיפול הגורמים המתאימים ב"אגד" כדי שמעשים לא מקובלים כאלו, מבחינתנו, לא יישנו על ידם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה