פרטי התלונה

תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דוחק ועומס מעל המותר בקו אוטובוס נושא התלונה:
וויס ניר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.7.2006 בשעה 8:00 לערך חיכיתי ברחוב הירדן 2 ר"ג לקו 56 של חברת קווים , אשר היה אמור להופיע כ-5 דקות לאחר מכן , ההמתנה לו ארכה 25 דק'.
מסתבר ש"נהג אחד לא הגיע למשמרת ולא היה מי להוציא" , לא על זאת תלונתי.
בהמשך הנסיעה הנהג העלה עוד ועוד נוסעים עד שנדחפנו כמו סרדינים בקופסא ואף היה איש קשיש ניצול שואה שהמראה הזכיר לו את העומס בקרונות הרכבת בשואה.
לקראת סוף נסיעתי החלטתי לספור את כמות האנשים העומדים(לא את אלו שהיה להם היכן לשבת) ספירה זו הסתכמה ב-68 נוסעים !!!

הדוחק והעומס ביום רגיל , הם בלתי נסבלים , על אחת כמה וכמה ביום שכזה.

שלחתי מייל לחברה ובקשתי להגביר את תדירות האוטובוסים בקו זה , אך עד כה לא זכיתי לתגובה כלשהי.

אודה לכם מאד באם תטפלו בעניין.

בתודה מראש,
ניר וויס.
אי - נעימות ואי נוחות סוג הנזק :
הגברת התדירות בקו זה. פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה