|
|
|
|
|
|
חשבון מנופח ויחס מזלזל מצד חברת סלקום |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בני היה בחו"ל וקיבל חשבון טלפון "מנופח" בגובה של כ- 3,700 ש"ח, אחרי ששילמתי את התשלום הגיע אלי החשבון בדואר וראיתי "כפילויות" בחשבון כאילו שהוא דיבר 9:44 דקות בחיוב 207 ש"ח ובאותו פרק זמן של ה- 9 דק' הוא התקשר עוד מספר פעמים בזמן של 2:33 לטענת חב' סלקום נכנס וירוס למכשיר אבל הם החליטו לזכות אותי "רק" ב- 530 ש"ח כי לטענתם בשיחה "נכנסת" הוא יכול לענות לשיחות ממתינות ואז לא איכפת להם מהחיוב הכפול.
אני פונה לציבור הלקוחות של סלקום - תבדקו טוב טוב על מה אתם מחיוייבים ושלא יכנסו לכם "וירוסים" לטלפון ובפרט מסוג N73
|
כספי,עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
עופר-פניות הציבור, סלק |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. נציגי חברתנו מלשכת המנכ"ל יצרו קשר עם גב' הימלפרב בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|