|
|
|
|
|
|
ליקוי של נציגת שרות לינה מצוות רונן |
נושא התלונה: |
ביטון אורטל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 24 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום.
ב05/01/08 יצרתי קשר עם מוקד "הוט" בכדי לקבל פרטים בנוגע להצתרפותי לשרות.
הנציגה לינה ליוותה אותי בתהליך.אני לקחתי את חבילת הטריפל שזה כבלים.טלפון.אנטרנט.
לאחר שהיא הסבירה לי שכל החבילה עולה ככה וככה נתתי את פרטי כרטיס האשראי וזהו.
אמרתי לך במפורש שהחשבון נשלח באופן קבוע לכתובת שלי ואני משלמת אותו בדואר , היא אישרת את דבריי וכך הסתיימה השיחה.
היום ה 24/02/08 אני מתקשרת להוט בכדי לברר מדוע אני לא מופיעה במערכת וזה לדבריי רשות הדואר שהלכתי בכדי לשלם את החשבון טלפון.
ובהוט אמרו לי דבר אחר לחלוטין.
א.לא ניתן לשלם ברשיות אלא בכרטיס אשראי בלבד.
ב.ב-95% מהמקרים לא מאשרים הוראת קבע.
איני ידעתי כלל על כל אחד מהסעיפים הללו.
הכרטיס אשראי לא שלי ואני אישית לא עובדת עם כרטיסי אשראי.
אני רואה זאת בחומרה רבה וכשל בנתינת שרות/סילוף פרטים.
אני לא מוכנה לשלם את החשבון בכרטיס אשראי.
האופציה היחידה היא או למצוא פתרון אחר לתשלום או להתנתק ממכןם לחלוטין.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תשלום חשבון הטלפון דרך הדואר כל חודש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|